fredag 1 juli 2011

Absolut Nödvändigt.

var i en guldsmedsaffär igår för att titta på kedjor till ett hänge, då kedjan jag har hemma är alldeles för tunn, för att det ska se bra ut.
Dock blev det inte köpt någon kedja. Bara spana priser och hon visade bara pansarkedjor, eftersom det var en sådan jag hade och visade upp, fast jag skulle kunna tänka mig en annan kedja också. Dessutom tyckte jag det var lite väl dyrt och ville kolla runt.

I alla fall hade de rea på bijouterier, så jag slog till på TVÅ par
örhängen,och med 70% rabatt vart det inte mycket. fast när jag kom hem upptäckte jag att hon bara gett 25% rabatt på ena paret. Så vad gör jag? Jo jag cyklar tillbaka till Knalleland och påpekar felet, annan expedit nu och hon rättade till det hela, sedan tittade jag på kedjorna en gång till och nu gav den här expediten ett annat lägre pris, men kedjan kändes inte rätt, så jag bad att få återkomma.

Jag har längtat efter sådana trådörhängen länge, bara att jag inte tänkt på dem sedan sist jag såg dem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar